Fást Fúd: no.20

Ahojte všetci! Práve čítate už v poradí 20. Fást Fúd plný aktuálnych noviniek zo sveta online reklamy a sociálnych sietí. Veľa ľudí v mojom okolí skúša rôzne diéty, detoxy alebo sa postia od nejakého konkrétneho jedla. Ja som si tento rok dal pôst od sladkostí a poviem vám, že je to masaker. Od čoho si netreba dávať pôst (alebo pauzu) je náš Fást Fúd. Pome teda na novinky!

zdroj: Giphy.com

 

Branded Content Ads

Instagram ohlásil, že pracuje na novom formáte (názov máte v nadpise odstavca). Spolupráca značiek a influencerov je dnes bežná vec. Teraz chce Instagram takéto spolupráce sprehľadniť tým, že ich zaradí ako samostatný reklamný formát. Ten je aktuálne v testovacej fáze.

zdroj: Newsfeed.cz

 

Nákupy na Instagrame

V jednom z predošlých blogov sme sa venovali označovaniu produktov a ich nákupu na Instagrame. Samotné dokončenie nákupu vtedy prebiehalo síce v appke, ale na konkrétnom eshope. Teraz sa situácia mení. Instagram predstavil funkciu Checkout. Tá je zatiaľ dostupná pre vybrané značky a pre užívateľov nakupujúcich v USA. Ako to celé vyzerá, si môžete pozrieť na tomto videu.

 

Prečo sa mi zobrazuje tento post…?

Myslím, že nielen mňa, ale viacero z vás napadla otázka, prečo sa mi zobrazuje tento príspevok. Odpoveď nám konečne prinesie samotný Facebook. Ten práve spúšťa funkciu „Why am I seeing this?“. K tejto funkcii sa viete dostať v newsfeede cez tri bodky vpravo hore pri konkrétnom príspevku. Viac info nájdete v tomto článku. Alebo si pozrite video nižšie. 😊

https://www.facebook.com/facebook/videos/334358714131342/

 

Takto vonia jar!

Meteorologická jar je tu už od začiatku marca, avšak tá pocitová sa začína až teraz. Stromy postupne rozkvitajú a vzduchom sa začínajú šíriť rôzne vône. Jar ale každému človeku môže voňať aj inak. V najnovšej reklame od Hornbachu je tento insight pekne rozvinutý. Nech sa páči. 😊

 

Ďalší antivegan diel čoskoro! 😊

zdroj: Giphy.com

FK