Fást Fúd: no.10

Sila ako ten čas letí. Priatelia, vítam vás pri desiatom Fást Fúde. Neviem ako vám, ale počas horúčav mi teda veľmi nechutilo jesť. Víkendovým ochladením sa to zmenilo a možno aj u vás. 😊 Pre všetkých hladných po novinkách tu mám klasické 4-chodové degustačné menučko zo sveta sociálnych sietí a online reklamy. Nebudem vás teda naťahovať a idem priamo na vec!

zdroj: Giphy.com

Nové video metriky na Facebooku

Kampaň bez videa je ako smažák bez tatarskej omáčky. Dá sa zjesť, ale s tatarkou je to vždy väčšia zábava a hlavne stavy po takom obede sú náročnejšie. Darmo, video je dnes dôležitou súčasťou online kampaní. Ako sa menia trendy a preferencie užívateľov, rovnako sa musia meniť aj metriky, aby sme mali vždy najrelevantnejšie dáta. Facebook pridal dve nové metriky a to Unikátne sekundy a Video plays. Prvá spomínaná je o tom, že video reklamu na FB si môžete pozrieť viac krát a vďaka novej metrike uvidíte len unikátny počet zhliadnutí. Druhá (Video plays) má za cieľ reportovať rozdiel medzi autoplay videami a videami prehratými ručne. Všetko samozrejme nájdete v ads manageri a viac info na tomto blogu. 😊

Zmeny vo fukncii Friend lists na FB

Ak ste kedysi potrebovali zverejniť status, ktorý mala vidieť len skupina priateľov, nebolo nič jednoduchšie ako si takúto skupinku vytvoriť a vybrať pri postovaní. Vyzerá to, že načas tejto fičúrke odzvoní. Facebook má totiž štatistiku, podľa ktorej túto vychytávku nevyužívalo takmer 95% užívateľov. Aktuálne ešte dostupná je, ale to sa čoskoro zmení. :/

Instastorky s nastavením lokality

Ak nasadzujete storky ako reklamný formát, viete upravovať, kedy a kde sa zobrazia. Pri tých „organických“ to možné nebolo. Instagram aktuálne testuje novinku, kedy by ste si vedeli nastaviť, v ktorej krajine sa majú vaše storky zobraziť. Testovanie prebieha s vybranými medzinárodnými značkami. 😊

zdroj: Newsfeed,cz

Jedno malé silné presso na záver

V mojom blogu vždy píšem o online reklame alebo sociálnych sieťach. Kamaráti moji, sami dobre viete, že aj tak najkrajší svet je ten offline. K tomu offline životu vyzýva aj kampaň pre Movistar Chile. Vždy je dôležité vedieť odložiť smartfón a žiť. Tieto printy by vás mali o tom presvedčiť.

zdroj: Adweek.com
zdroj: Adweek.com
zdroj: Adweek.com

Dúfam, že vám chutilo. Ďalší antivegan diel už čoskoro! 🙂

zdroj: Giphy.com

FK

Pridaj komentár